Türkçede genellikle “yeni girişim” olarak adlandırılan internet girişimciliği …

Startup,
Yeni girişim,
İlk olarak ABD’de kullanılan startup terimi, Türkçede genellikle yeni girişim olarak adlandırılıyor. Türkiye’de 2010 yılında startup, internet girişimciliği, e-ticaret ve özel alışveriş siteleri iyi gitti. Ancak çoğu ne yazık ki battı. ABD dahil, tüm dünyada aynı sonuçlandı. Batış’ın ana nedeni, pazarın o ürüne ihtiyacı olmaması.

Eğer bir ürün kar ettiyse, bir anda aynı alana yatırım yapan girişimcilerin sayısı hızla artıyor. Bunun sonucunda büyük bir rekabet oluşuyor. Doğru iş modeli, iyi bir ekip ve ortak bulunamazsa, pazar ile müşteri doğru analiz edilmezse startup’ın fazla da bir ömrü olmayacağı görülmüştür.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.